čtvrtek 25. srpna 2016

#3 Láska na první pohled.

To je, byl a bude Hugo. Malý Hugo velké SiudelaoiPooik. Hugo jsem milovala od první chvíle. Hugo je vlaštovka. Jako jeho máma!

Siu jsem potkala před lety na Parukářce. Nepamatuji si přesně, kdy to bylo. Jen si pamatuji, že jsem tam byla s "bráchou", a že říkal, že přijde nějaká jeho kamarádka. Brácha měl v té době hodně kamarádek, a tak jsem byla zcela bez očekávání. Oipooik dorazila s nějakou kytkou, Říkala, že ji někde zasadí. Dívala jsem se na to stvoření a bylo mi jasné, že Oipook bude má krevní skupina. A od té chvíle ji miluju. Ve všech jejich podobách. Miluju Oipooik z baru Bukowski´s, Oipooik malířku, Oipooik nejtalentovanější, Oipooik rozespalou a rozcuchanou, Oipooik připravující rybu a šťouchané brambory k obědu, Oipooik polehávají na terase strašnického bytu, Oipooik tančící, Oipooik přemýšlející a filosofující, Oipooik šťastnou i nešťastnou, Oipooik matku, Oipooik přítelkyni, Oipooik havraní duši, Oipooik zády k městu k lesu čelem. Je to na celý život.


Měli byste taky znát Siu! 

2 komentáře: