neděle 21. srpna 2016

#1 Láska mateřská.

Naše maminka je moudrá a dobrá žena. 
Je mi 32 let, prožívám existenciální krizi a přespávám na rozkládacím gauči mezi kulečníkovým stolem a kopírkou na vejminku v domě svých rodičů. Když jsem přišla "domů" s jedním kufrem, rodiče neřekli nic. 
A tuhle, když jsem se chystala ven se svým kamarádem, a zkoušela jsem model černých šatů č. 1 a model černých šatů č.2, obrátila jsem se (přirozeně) s žádostí o radu právě na svou maminku.  Maminka se na mě zahleděla svým přísným pohledem a trochu pohrdavě pravila: "No, s tvojí postavou... chovej se tak, abys je mohla, co nejrychleji svléknout."

Nemohu #1 dedikovat nikomu jinému!


5 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. <3 .. TérecBérec tu bude slídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší. Budu na oplátku tvou mysl naplňovat (tradičně) trochou toho nekorektního humoru a láskou bezbřehou!

      Vymazat
  3. Vtipny i smutny. Preji, at je krize zazehnana, co nejdriv a at vis, ci jsi, jaka jsi, kde jsi, kam patris, co chces a tak. Ale, kdyby tohle nenastalo, asi nemuzes ve vysledku byt velka holka. A to prijde! Tesim se na dalsi podoby :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je takový ten typ krize, který bývá velmi růstový. A trochu to zveličuji. Tradičně. Děkuji, Lucko, za zprávu. A sama se už těším na další podoby! :)

      Vymazat