pátek 5. května 2017

#13 Kafe do kelímku, drobky v klíně a snídaně na benzínce

Mám ráda rána. Pomalá, dlouhá, klidná. Mám ráda rána, která pozvolna přecházejí do času oběda. A nebývá jich příliš. Miluju nedělní snídaně. Bosé nohy na terase. Kafe a vajíčka. Těch bývá ještě míň.

Obvykle však mívám rána chaotická, rychlá a v lehkém stresu. Nestíhám. Nestíhám zazvonění budíku. Nestíhám každodenní používání mezizubních kartáčků (zdravím svou zubní hygienistku!). Nestíhám namazat své tělo pleťovým mlékem a rozčesat své dlouhé vlasy. Nestíhám vyžehlit sukni a najít perfektně ladící punčocháče. A tak den za dnem usedám do svého vozu v ledabyle zapleteném copu, s podolkama a cedulkou na sukni vpředu na břiše. Snídám pudinkovou taštičku a kafe do kelímku někde mezi Brandýsem a Benátkami. Sbírám body na věrnostní kartu své oblíbené benzínky, abych si na konci měsíce mohla koupit hrábě se slevou. Takhle žiju.

Včera jsem však měla volné odpoledne a temně modré šaty s temně modrými punčochy. A tak jsem se sešla s kamarádem, půjčila si nové knihy a těšila se na poklidné odpoledne dospělého bělocha. 
Zmrzlinou od "Antonína" jsem si za chůze zakydala límeček asi 30 vteřin poté, co jsem ji zaplatila. Žitný chléb rozdrtil šlehačkové "větroplachy", které jsem nesla v jedné tašce, abych na návštěvu přinesla, jak se sluší a patří, něco "na zub." Slaný karamel jsem ihned po zaplacení zapomněla u stánku (zjistila jsem to až doma). Čerstvá rebarbora se na světle už tak čerstvě netvářila. Lavičky na Jiřáku byly všechny obsazené a vlastně trochu foukalo. Na mikro kapučíno do kelímku jsem čekala 10 minut. 10 minut!!! Joey z přátel stihne vypít 1 galon mléka za 10 sekund. Bloodhound SSC ujede za minutu 26,6 km! James Collin dokáže za 60 sekund poskládat 11 rubikových kostek. To máme 230 litrů vypitého mléka, 159,6 km a 660 složených rubikových kostek za 10 minut. Já za stejný čas dostala malé kapučíno za 58 korun! 

Víte, myslím, že v mém životě zkrátka není čas na hipsterství.

Pusťte si zdařilou reklamu níže. Pochopíte, proč přízemně zůstanou drobky na sedačce mého vozu a nadále si budu vychutnávat nakyslé "latéčko" z benzínky. Miluju to!

Grab life by the beans!


Žádné komentáře:

Okomentovat